Junaška zgodba starih bogov

 Junaška zgodba starih bogov se je zaljubila v mnoge. Kljub svoji preprostosti je pritegnil s svojo vizualno zasnovo in seveda igranjem, ki temelji na nezapleteni, a na drugi strani zelo nenavadni bojni mehaniki, za katero govori skoraj 90 tisoč pregledov na Steamu, od tega 98% - pozitivno. Pred nami je brezpogojni hit indie žanra. Še več, ne glede na moje osebne želje, če vzamemo povprečje oddelka, se izkaže, da imamo ravno najboljšo indie igro leta. Lahko bi ga dvignili višje, če ne zaradi monotonih bitk in nekaterih neravnovesij v ravnotežju, ko na visokih ravneh nekatere veščine postanejo nesporne, kar zmanjša splošno spremenljivost igranja

 

Leto 2020 je postalo kriza ne samo za igralniško industrijo, temveč je igralniško industrijo razdelil na dva dela: na eni strani so velike korporacije veslale pomnožene dobičke ljudi, ki so sedeli v domači karanteni, na drugi pa te iste korporacije kategorično niso imele časa za izdelavo iger. Nimam si iluzij o Doom Eternal, ki je v skoraj vseh pogledih slabši od prejšnjega dela, hkrati pa letos v tej zvrsti ni bilo bolj hladne igre. Valorant? Razpad? Mogoče nov Call of Duty? Po mojem mnenju se je Doom Eternal izkazala za precej solidno igro: s trdo kampanjo, novimi lokacijami, nekakšno zgodbo in na splošno je tudi popolnoma optimiziran. Obstaja mnenje, da je treba naslednji Doom narediti na kakšen drug način, toda Eternal bo kot prigrizek po Doomu 2016 več kot ustrezal

http://uid.me/andrypokrovski#

https://disqus.com/by/alexarestovich/

https://sketchfab.com/AndryPokrovski

https://www.debate.org/alex124/

https://www.houzz.com/activities/user/andrew_pokrovski

https://www.deviantart.com/alex1198/about#about

https://ttlink.com/andrewpokrowski

Популярные сообщения